Trött. Zzzzzz....,

Hejj^^

Idag har jag varit i skolan! det var awezome :3 förutom sissta timmen! då skulle vi dansa... Haha jag fick dansa med en kille som heter Matte , man skulle typ korsa händerna och greja med fötterna sen så skulle man ta tre steg fram, jag ägde på det  :thumbup: så i bussen var det heeeeeeelr awezzome:D kolla här två killar i min klass (dom två är lite roliga och speciella) då satte den Anton som den ene heter på en jätte snuskig låt som Oscar som den andra hette var jätte kul så han ramla ner på golvet och bara skratta det var nästan som om jag också skulle vilja göra det! Det var så hiiimla kul!!!!!!!!!!!:D haha vi skrattade nästan så vi dog, fast innan det så puttade enkille Oscar så han blev jätte ledsen för han typ slog i skriv borde så a det borde gjort ont:S

//ponnyknatten Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0