Ny heder+ En blogg Hiss:D

Heej, har ni sett våran nya heder?

Jag älskar den! hoppas Lydia ser den snart, då blir hon glad:D

A skulle skriva lite om Christels blogg! hon får ni en länk http://ponnylycka.blogg.se läs och följ! den är jätte bra! Allt handlar om en tjej som heter Christel Bergstrand som snart är 15 år, 24 november ifall jag minns rätt^^ hon har en c-ponny som heter Sabina och han är jäääätte söt och båda värkar super "goa" haha vad mer ska jag skriva.. Jo hon är super ultra mega skit über söt och snäll!:D ja det var nog det;)

annars idag så har jag ju varit med Snadra, sov ju över hos hon, så började hon och hennes killkompis att bråka så stog jag och hans kopis och kolla på:S tillslut tröttna vi och började cykla runt och runt i en cirkel och den som ramla förlora.. Men ingen ramlade:P Sen så Cyklade jag och hon hem till henne och åt;) sen så gjorde vi inte mycket förns pappa kom så åkte vi hem och åt igen... Nu har jag inget att berätta så


En krabba som var på stranden när vi var på marinbiologiska!

//ponnyknatten Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0