Hej:) igår så bloggade jag inte. Jag orkad...

Hej:) igår så bloggade jag inte. Jag orkade inte.. Jusst nu är jag glad för både Segull och farmor mår bättre! Plus att jag ska åka till öddö snart. Det kommer att bli kul! Jag min bästis och typ 4 killar sover i samma stuga. Vi har den ''roliga'' stugan;) vi har sugan 4 också. Den ligger typ på en kulle sa vår lärare. Det kommer bli azzum:D I förrgår så red jag Saga, det gick väl sådär, ramlade av men skadade mig inte;) jag hoppade med henne ifall någon undrar! Jag tror att lydia och jag kommer blogga från öddö, hon kan ju låna min mobil och skriva lite;) förövrigt imorgon så ska jag åka och packa och kanske rida Saga.. GUD vad ja kommer sakna Segull:( har inget mer att berätta så.. //ponnyknatten Clara:love:


Kommentarer
Postat av: Felicia :3

annars kan jag gästblogga om ni vill ^^

2011-09-03 @ 14:45:02
URL: http://feliciakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0