Hej:)

Hejsan^^

Har inte bloggat på några dagar men... Idag så hade vi hemkunskap och språk!!:D  Det vart jätte kul, första gången vi hade hemkunskap;) Jag jobbade med Johan, jag skulle egentligen jobbat med en kille som heter Casper fast han mådde inte bra så han åkte hem, och hon som Johan skulle jobba med vart sjuk så då fick vi två jobba, och i bussen sen när vi skulle åka hem så frågade han ifall han och jag skulle fråga ifall vi skulle kunna jobba nästa gång också, så vi ska fråga fröken ifall vi kan jobba nästa gång, för han ville inte jobba med hon han entligen skulle jobba med;) Å jag vill inte jobba med Casper så det blir bra :thumbup:
Fick alla rätt på provet vi hade igår också:D så det kanske blir ridläger på höst lovet! 

Jag red ut förut, det gick jätte bra han försökte inte vända om eller något:D Red bara upp till mobbråden och tillbaka för red ganska hårt igår;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0