Felicia - Segull!

Hej!
Jo det var en som trodde att jag bara har ridit Segull på turridningar osv, nej..tanken var att jag skulle vara med på en cm hoppning med han, men det blev aldrig av, när jag red han var han en häst som hade pessoa och hade hemsk teknik men hade ett hjärta av guld, jag fick rida han så ofta jag kunde och det började med att jag red han när jag var på praou(stavas?) så nej lilla du jag blev inte ägd ^^
Skulle vara roligt att få rida han igen, senast jag såg han var när jag var med Clara på iskroken och hon red han och jag upplevde det som att han inte alls var sej själv, han var antagligen rädd osv, så jag hoppas och vet att clara kommer att få han orädd igen och till den lilla hoppglada häst han en gång var :)

och om ni tror att jag ska bli ledsen för sånna kommentarer kan sluta nu för jag vet sanningen ju? ^^
Sen det roliga med det här är att jag vet vem som kommentera! xd

// Felicia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0