Felicia - Om mej!

Hejsan igen!
Nu tänkte jag skriva lite om mej, ja jag heter alltså Felicia Kvist och är 13 år!
Lydia har jag kännt sedan dagis och clara lärde jag känna för drygt ett år sedan ;)

Det är väll ett helt vanligt liv, fast jag har haft en jobbig uppväxt och det kommer ju alltid sitta och gnaga innom mej, men det är bara att gå vidare med 3 underbara hästar!

Ja som ni nog har förstått är jag hästälskare!

Först har vi min egna på 14 år, som tyvärr är skadad nu..men annars brukar vi tävla dressyr..Chiva heter hon då ;)

Sen har vi Freyja på 3 månader, som vi har fött upp och pappan är Eldur från iskroken :)

Sist men inte minst har vi mammas sto på 17 år som heter Sprund och henne kommer jag tävla hoppning med så nästa år är det fullrulle med hopptävlingar :D

Aja...visste ni att både Lydia och Clara har vart medryttare på Sprund? :D
Fast Lydia var längst xd

och visste ni att jag har tränar Segull? ;)


Men nu måste jag tyvärr gå, tvn och chipsen väntar ju lix? sen blire öva på prov tills imorgon...D:


Jag och chiva när hon bocka xd Clara har fotat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herre gud, du har inte tränat han?? Du har bara ridit han-.- varför tror du det?????? Plus att han säkert gick turridningar då så känn dig ääääägggggddddd(Y) bitch //my friend

2011-09-06 @ 19:00:32
Postat av: ggjhgsjfgudg

2011-09-09 @ 14:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0