Wtf 0.o

Hejj hejj:)

Haha var bara tvungen att ladda upp den här videon:P
 

Jo Segull ben var super dåligt jätte svullet så nu får han vila i en vecka och sen så ska han börja skrittas igen, kommer säkert inte få ta med han på ridlägret:( tränase lite nh men han gick typ bara iväg när jag ropade på han han var nog lite trött och hade ont!

Dag 11 - Första gången jag red i Grimma/Halsring!
Ja gud det var nog på sommar lovet någon gång då red jag i padocken (stav) så börja han galoppera med mig för han blev rädd för något så jag höll på att flyga av!




Kommentarer
Postat av: matilda

det där är bara sjukt xD

fattar inte hur de lyckas o.o

2011-10-24 @ 21:03:33
URL: http://skogsrusset.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0