Tobbe Larsson, Hööks, hoppträning, ridskola!

Hejsan:)

Har inte skrivit sen i Lördags så nu kommer det:

Lördag:
Först kom Felicias mamma och hämta oss, sen så åkte vi bil och när vi var framme gick vi in och betalade inträde;) Mässan var inte så kul, det roligaste var väl Tobbe Larsson. Blev nårgra kort.. Efter det så pkte vi till Hööks för vi skulle kolla lite på rabbat saker eller vad man säger, man fick saker lite billigare;) 
Det här köpte jag:

Ljusblått shabrak


Matchande huva :D


Magic brush


Nytt hästgodis


En sak som man kan ha hästgodis i så jag slipper springa fram och tillbaka för att hämta godiset, man sätter den vid midjan.


Och en bok:)

Rästen lägger jag upp i morgon för nu ska jag sova:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0