Ridit

Hej

Idag har jag ridit, galloperade för skulle göra det idag;) Det gick as bra! super pigg hest :P

Lydia ville att jag skulle fixa en sån här så nu har jag gjort det:)

Dag 1 - En bild jag tycker om. (på min häst)
Dag 2 - Hur jag och min häst möttes.
Dag 3 - Min värsta avfallning.
Dag 4 - Min första hopptävling.
Dag 5 - Hästar jag mött under mitt liv.
Dag 6 - Mitt värsta hästminne.
Dag 7 - Åren på ridskolan.
Dag 8 - Hästar jag förlorat.
Dag 9 - En ridbild jag är nöjd med. (på vem som helst.)
Dag 10 - Min första dressyrtävling.
Dag 11 - Första gången jag red i grimma/halsring
Dag 12 - En failad bild.
Dag 13 - Mitt bästa hästminne.
Dag 14 - Min favoritbild på mig & min häst

imorgon börjar jag med den;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0