Dag 7 - Åren på ridskolan

hejhej dagen hade vikarie som hette Arne vi har haft han förut, skolan sen hem rida skulle rida med moa och ellen men moas häst hade ett svullet ben och ett sår, så det blev bara jag och Ellen, när vi skulle galoppera på en jätte lång sträcka så fick MAnnita typ damp typ skena fick inte stopp på henne efper den galoppen gick hon jätte fint:) hem sen läxa först matte sen tyska, ska vara i stöpen imorgon på hem kunskapen ska vi baka muffins;) KULKUL.

dag-7 åren på ridskolan

första ridskolan jag gick på var skövde ryttarförening kultomten där började jag när jag vra 6 eller 7 jag var med på två klubb tävlingar där, sen slytade jag där började på Iskroken där det var islandhästar red där i 2 eller 3 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0