Dag 4 - Min första hopptävling

hejhej idag har jag spelat med 98 orna första första matchen gick rätt bra vi ledde i början men sen drog dom förbi. nästa så fick jag rött kort efter 7 min HAHA, men vi vann den matchen:) sen åkte jag hem red ut med mjukisbyxor barbacka på Manita, man kan inte beskriva att sitta på hennes rygg, underbar ponny!

Dag-4 min första hopptävling

jag tror att det var 2008 eller 07 men det bar bom klass så det blev jö inte hopp om man säger så men jag kom ihåg att hon var jätte rädd för högtalaren, men vi kom runt banan felfritt var överlycklig :) jag tävlade på kultomten på en ponny som heter flora III glömmer aldrig den ponnyn:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0