Dag 2 - Hur jag och min häst möttes.

Hej^^, får göra två idag för jag är lite efter:P

Dag 2 - Hur jag och min häst möttes.
Ja jag börja på ridskolan, först kommer jag ihåg att jag red Skillen, sen tror jag att jag red Vestain sen tror jag att jag fick börja rida Segull! i början gick det super dåligt.. Men efter ett tag så lärde vi känna varnadra så blev det perfekt!:D



Dag 3 - Min värsta avfallning.
Det var nog när jag red Segull på Iskroken. Vi skulle trava utan stidbyglar.. Det gick inte så bra:P Men jalla fall jag ramla av lannda på svans kotan eller ryggen (kommer inte ihåg) så tappade jag andan, efter det så ramla en annan som heter arita av också då:P sen var det bara Maddi kvar som skulle ramla av men det gjorde hon inte:P
------------------------------------------------------------

Igår så red jag! Det gick as bra!:D När jag hade galopperat så markerade han inte!:D fast jag vet inte om jag hinner få igång han på två veckor, på höst kovet ska jag ju på ridläger;) Det kommer att bli super kul!:d
Så har jag fått en One Piece! dom är super mysiga! Så ska jag på kalas idag hos min kusin så kommer nog bara träna frihetsdressyr;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0