Yelloo xD

Hejsan:)

Nu har jag fixat photoshop till mammas dator så jag kan göra lite snygga saker! typ redigera bort saker och sånt;)
Här är sakerna från hööks och ullared:







sry för svart bakgrund..



Tränset och dóm andra sakerna orkar jag inte lägga upp:S

Ja idag så köpte jag och pappa nya benskydd! dom borde passa!!
Så jag ska hoppa i kväll, och i över morgon är det ridläger! måste packa..

hopaas att det komemr bilder från när jag hoppade idag sen, köpte även
3 kilo hästgodis x''D så nu räcker det länge hoppas jag, han har bugat en
gång, lixom fatta hur glad jag var!! det var en bra dag.. Men nu minns han det inte:(

Hejdå

// ponnyknatten Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0