Har inte bloggat på länge och...

Hejsan:)

Har inte bloggat på länge men har inte haft orken. Har typ fullt upp nu med att hitta en sadel till Segull och sånt typ den sadeln vi hade på på prov den var an skön och man kan rida både dressyr och hopphar väntat ning i den för man kan flytta bommarna (ifall det heter så) och den var i jätte fint skick! så den vill jag ha för 8000:- lite mycket.... Tycker mamma jalla fall men inte jag xD

Och i morgon ska vi hämta sakerna från hööks, det var på tiden för jag orkar ju inte vänta mera:P
För jag bestälde benskydd så jag kan hoppa med han lite och tränal, han och jag tycker ju det är roligt:)

Nu har jag inget mer att berätta. Jo min dator typ dampar och jag har börjat spela ett spel som heter mitt stuteri!
Det är jätte kul, man lixom är ridlärare, ridstjärna eller hästvärd, man får en eller två hästar och tar han om dom.
Så jag har inte vart så jätte aktiv bara för att jag har spelat a och har haft jätte mycket att göra;)

Nu blev det ganska lång text men har mycket att berätta:P

hejdå

// Ponnyknatten Clara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0