Svar på komentar! och andra saker..

Heej:D

Vi börjar först med en svar på kommentar !

Nataly om Mitt nya objektiv �:
Snyggt :D
Vilka mm tar den? :)


Svar: det är 70-300 mm! en samaron ifall du vill veta det också;)

______

Förövrigt idag så har jag varit i skolan och då fick jag gunga kompis gunga! det är jätte kul!!:D efter skolan fick jag cykla och hämta min väst och hjälm! sen åt jag mat och efter det så åkte vi till ridskolan, jag fick rida Sortir! de tvar jätte kul för det blev mycket galopp! fast en person åkte av:P sen så var det "två" ridgrupper efter oss då, det var en tjej i den hon hade vita ridbyxor på sig! det såg jätte roligt ut :P sen så har jag inte gjort mer.. typ en kille i min klass berättade vilka som gillade mig :P fast det var inga "snälla" eller vad man ska säga;) så ja det var typ en fast han är elak! så ehm.. ja... Så har det blivit värre i Segulls ben..:( Så han ska få vila i två veckor ungefär! fast det passar ju för jag ska ju till öddö nästa vecka;)

Shit bacon asså:P lång text xD

//ponnyknatten Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0