Några saker ni inte visste..!

Hej, tänkte berätta lite saker ni inte kanske visste om mig?:D

-Folk tycker att jag har vart galen, sen jag var 3-4 år!
-Jag gillar att spela shack.
-Att jag äter bara ungefär 10 olika godis-sorter, tex. sura nappar. Fast då äter jag myccket och får socker kick!
-Jag har släkt över hela världen, bla. Mexico!
-Pappa har lovat mig att när börsen går upp så ska vi riva garaget och bygga nytt även stall!
-Jag har bara haft Nokia mobiler!
-Jag är rädd för katter men min kompis hjälpte mig med min fobi, när jag sov och vaknade så låg det en katt på mitt annsikte!
-Jag har vunnit dom 2/3 tävlingar jag har varit med på, den senaste var gymkana!
-Jag kanb sprina länge men inte snabbt.
-Att den här bloggen är på en skavaller blogg!
-I början på ridskolan så kunde jag knappt rida Segull!
-Jag har inget mer att säga nu!

Hejdå, snart kmr en bildfilm från Åland och ridlägret!

// ponnyknatten Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0